The countdown...

...has begun. Jag panikar lite. Åker hem/tillbaka/bort/iväg eller rent av bara åker.. Vilket som så sker det i övermorgon. Shit. Jag fattar inte hur allting ska gå till? Hur ska jag hinna träffa alla de jag vill träffa och hur ska jag hinna... allt?  Över huvud taget. Över huvudtaget. Överhuvudtaget... Hm. Inte överhuvud taget iallfall.

Haft en riktigt bra dag. Strax efter tolv hämtde Linda och Johanna upp mig och vi satte styre mot Falun och Falu koppargruva för en guidad visning på Unesco siten. Över all förväntan måste jag säga och ni som inte varit där ännu-  det är helt klart värt ett besök! Och prova att ta skatten inne på museet om ni vågar. Hehe. Mer om det tror jag kanske att Johanna får ta om hon känner för det, jag har en black-out från just den delen av besöket. Helgen har även den varit till belåtelse med Majas årliga kräftskiva som, som vanligt, var mycket trevlig.

Imorgon bär det av till mannen, myten, legenden, Jerker. Body Treatment by J. Lite lungor ska lyftas igen, ben ska rätas ut och ishias nerver ska hållas i schack. Härliga tider. Nu ska det packas, bäst att börja i tid. Vilket är ett begrepp som kan tolkas fritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0