till alla er...

...studenter. Ni är ju jäkla duktiga på att framföra vilket hektsiskt liv ni har och massa plugg hit och dit. Jag är inte stundent. Vill nog inte ens vara det, men endå måste jag plugga! Hur mycket berättigar det mig att klaga?? Jag måste läsa igenom och helst lära mig utantill och vara övertygande över cirka tusen sidor. Hur bra kan man egentligen bli på något genom att bara läsa om det? Själv är jag ju helt klart mer för att lära mig genom att praktisera/uppleva/få berättat. Typ alla sätt förutom att läsa... Jag har en inre stress över att vara en sjukt ofrivillig student! Ih.

Kommentarer
Postat av: jonna

Jag är med en ofrivillig student, det är inte precis så att man njuter, men ska man få ett jobb man gillar i den här staden så är man så illa tvungen.

2010-08-08 @ 19:33:09
Postat av: johanna

jag är högst frivillig student och undrar nu om du missat ironin alla de gånger jag påpekat hur mycket jag har att göra?? När man går upp klockan elva, sätter sig framför FB i två timmar, tränar, cyklar till skolan och fikar och sen äter kladdkaka hela kvällen då menar jag inte på riktigt att jag har en massa att göra :)

2010-08-10 @ 10:35:31
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0