For now


In a purple state of mind

...lite info.
Vad gör jag? Jag fryser. Fortfarande. Kom hem från jobbet för över en timme sedan och jag fryser fortfarande. Var med "min familj" till en pärlfabrik och sommarpalatset idag. I stormväder. Härliga tider. Jag kollar på när A spelar tv-spel. Jag funderar på om jag ska fortsätta med min stickning så den blir klar någongång. Jag har laddat filmen Cloudy with a chance of meatballs (det regnar köttbullar på svenska??!!) och jag funderar på att åka till IKEA för att jula lite inför advent nästa helg och lyxa till det med svennemat denna söndagskväll. Jag ropar på Mochi att hon ska komma och värma mig, helt utan framgång. Det är jag det. Nu. Förresten är jag hungrig med och fnurar på att värma upp den fabba lasagnen som ropar från kylen. Eeeeeeat me. Eeeeeat me. I'm gooooooo od!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0