Saturday mornings



...can be beautiful!
Vaknade tidigt imorse och passade på att göra mig en riktigt god kopp varm choklad som jag avnjöt till utsikten av ett Peking i dränkt i morgonsol för att sedan fortsätta till flygplatsen där jag skulle möta min lilla grupp på tre personer. Trötta med glada mötte dem mig och verkar vara en riktigt go familj! Kul! Nu sitter jag på Starbucks och dricker första koppen julkaffe, Toffee nut Latte, och äter favoriten Chicken Foccatia samtidigt som jag väntar på my Love. Det hade kunnat vara värre. Betydligt mycket värre. God Lördag.

Kommentarer
Postat av: mamma

Em här o kväll hos dej men ändå....God lördag på dej också gumman!! Idag börjar en viss julkänsla infinna sej. Lätt snöfall och mycket folk i rörelse. Och ikväll ska jag bjuda på middag och då tänker jag, lite i förväg men...., bjuda på glögg o pepparkakor med ädelostkräm. Kramis

2010-11-20 @ 13:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0