I'm outing myself... Us.

Okey, så nu har jag haft 10 dagar på mig att meddela, berätta, outa, skriva, ringa, säga... Men jag har varit tyst - och varför vet jag inte. Mest kanske för att jag inte riktigt vet hur jag ska få ut det, så det blir värdigt, rätt och perfekt. Konstigt egentligen när det enda jag vill göra att skrika ut det - låta alla veta och bara njuta. Fast njuter gör jag.. Myser för mig själv och dumler åt tanken. Men hörni. Let's do this, Jag ska gifta mig!!!!!!!! Andreas har på-riktigt-friat och jag svarade självklart JA och har fått en ny fin ring på mitt finger! Behöver jag ens säga att jag lyckobubblar?? Nästa sommar är det som gäller och planeringen är redan i full gång. Jag är så så så glad och kan inte förklara med ord hur detta känns men disney-prinsessa på speed - if that makes any sense at all!?

Peeps; I'm getting married! Andreas proposed when we were in Thailand!! And I, of course, said YES! If I'm happy?! So happy! So so happy!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad roligt! Jättegrattis!!!

2011-04-03 @ 19:07:45
Postat av: johanna

Jajajajajajajaj!!

2011-04-03 @ 19:41:09
URL: http://jlu.blogg,se
Postat av: cisci

som vi har väntat och längtat :) .... gud vad kul!!! du måste visa en bild på ringen, jag är så nyfiken.

2011-04-03 @ 21:34:14
Postat av: Mariah

BIG time grattis! Säger som Cisci, vill se bild på ringen! :-)

2011-04-04 @ 16:18:44
Postat av: tess

åh vännen! fantastiska nyheter!!!! guuuu så glad jag blir:):) nu sitter jag ju här mitt i kontorslandskapet och gråter! är också nyfiken på ringen;) hälsa adde och hylla honom:) haha. puss!

2011-04-05 @ 08:47:11
URL: http://myfashioncorner.blogg.se/
Postat av: Sara Larsson

Grattis!! Välkommen in i den hysteriska världen!! :) galet skoj att planera, mycket att tänka på. Man blir galen titt som tätt men det är skoj :) hojta om du behöver hjälp med något eller vill ha tips o idéer :) har en bröllopsblogg du kan få ta del av om du vill ;)



Återigen! Stort grattis!!!!

2011-04-05 @ 15:23:02
URL: http://[email protected]
Postat av: tess

haha, är alltid så känslig när det gäller sådant där:)



men hallå, cerisa converse?!:)

2011-04-08 @ 10:52:55
URL: http://myfashioncorner.blogg.se/
Postat av: Lisa Carlsson

Jättegrattis Rebecca, vad roligt!



Hoppas ni får en toppendag och njuter av tiden dit =)

Kram kram

2011-04-09 @ 17:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0