work-widow



Vad att göra.
Allting blir så mycket tråkigare. Gråare. Smutsigare. Stökigare. Tommare. Långsammare. Det är inte så att jag är sysslolös, lusten infinner sig bara inte. Men jag känner igen symptomen - det har hänt förut. Många gånger. Jag är nybliven arbetsänka. Yup. Adde åkte ner till Fujian provinsen imorse och nästa gång vi ses.. Ja, då är det bara att börja packa inför India. Börjar bli pirrigt nu och jäkla spännande! Det är fortfarande kul iallafall. Reseplanering.

Hörrni, mitt arkiv, mina kategorier, senaste inlägg och allt vad det nu är, det sitter ihop. Hur fasen får jag mellanrum?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

India!!!!!! <3

2011-01-10 @ 02:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0