I say BOOOM!



Babyboom.
Nu får det bli bloggofficiellt. Äntligen! Har vetat mer eller mindre sedan i slutet av Indienresan och ja, idag efter min andra koll så hoppas jag att det inte går att jinxa det längre. Ultraljudsbilden är från förra gångens undersökning, idag under kollen lyssnade vi på lillens hjärta och tog lite prover. 1 Juni är det dags att få kika igen, får vi se som han eller hon studsar runt lika mycket då som sist! Jag inte inte med ord beskriva hur bra detta känns, hur otroligt oerhört lycklig jag, vi!, är! Det är lycka på högre nivå - även fast det följs av en hel del följder och massor av planering och omstrukturering. På grund av detta kommer jag åka hem till Sverige i mitten av Juni och stanna hemma tills någon gång efter jul, då det känns bra att åka tillbaka till Kina igen, och då Xiamen inte Peking. Självklart! kommer Andreas vara i Sverige han också men inte hela tiden som jag. Men hur som så har vi en plan och det känns toppen! Och, ja just de - mitten av Oktober är det due date!

I övrigt, någon som har en lägenhet som inte används..? Ja, tack - intresserad!


Kommentarer
Postat av: Mariah

Nu sitter jag här och gråter en liten svätt igen. :-) Lycka är bara förnamnet! Stort grattis igen! Ni kommer bli dom bästa föräldrarna! :-)

2011-05-04 @ 10:00:20
Postat av: Ida

Stort grattis Adde och Rebecca! Jag har känt på mig detta när jag läst din blogg :) kramar till er från oss!

2011-05-04 @ 10:01:06
Postat av: tess

iiiiih! är såååå jävla happy för er, det bara pirrar i hela kroppen!:):):) och ängla ska få bli himmelstorasyster:) det ska bli så jäkla kul att du kommer hem ett långt tag, och att man får följa er resa på lite närmare håll! love! kommer ni flytta till xiamen alltså? är det lgh i leksand du vill ha? antar det:) under vilken tid? ska höra mig för lite!



puss och big kram till dig, andreas och beeeebis!!

2011-05-04 @ 10:01:12
URL: http://myfashioncorner.blogg.se/
Postat av: johanna

Thank you, har spenderat hela morgonen med att F5:a bloggen. Så helt underbart! Jag ska bli tant Johanna, yey!! Ta hand om er nu!

2011-05-04 @ 10:15:46
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: johan

mäktich :) och grattis igen! JÄKLAR va musik jag och adde ska göra mellan blöjbytena! :P

2011-05-04 @ 14:43:02
Postat av: Jonna

Funny! Funny!

Detta kommer bli så sköj, ska lära ungen ALLT jag kan!

Moster Jonna är redo för det!

2011-05-04 @ 15:44:01
Postat av: Emma Billebo

Men åååå!

Grattis kära du, jag blir så himla avundsjuk! =) Superföräldrar kommer ni bli. Ha inte kvar baby to long i Kina bara så den börjar spotta och fräsa och tränga sig i köer.



Kram!

2011-05-04 @ 19:34:50
Postat av: Anonym

Tänk att man kan bli så löjligt lycklig för någon man inte känner! Jag följde er genom förra graviditeten och hoppats på att få läsa om när ni ska få ett syskon till er Änglar. Det läskiga är att jag inte varit in på din blogg på ett tag och imorse kom jag och tänka på din blogg och bebis - såg då att du skrev att du skulle på koll och förstod då att bebis låg i magen! Helt underbart, stort grattis till er!

2011-05-04 @ 20:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0