A regular Saturday at work..










Lite av min dag i bilder. Songselin klostret, lokal familj, marknad, gamla stan. Bästa stunden på dagen måste varit då jag hittade till ett super mysigt café, Somewhere else cafe, i Shangri Las gamla stad med utsikt över det tibitanska. Passade på och unnade en favoritfrukost klockan halv fyra på eftermiddagen. Yoghurt, nötter, granola, jordgubbar och massor av masala chai - Yum Mi! Bra dag helt enkelt. Imorgon åker vi till Guangzhou och jag ska äntligen få träffa Andreas igen! Det är löjligt va mycket vi är ifrån varandra, jag börjar fundera på när vi egentligen ses?! Hur som helst så är det är nog första och sista gången vi båda längtar till den annars skitiga och rätt tråkiga staden.

Hoppas ni alla har en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0