Okey....

Jag har egentligen ingen aning om hur vi ligger till. Vet knappt vad jag har med mig eller vad jag har gjort, men väskan är färdig packad, benen är vaxade, håret är platt, kläderna är på, jackan är vald, maten är packat, godiset är klart, lghen är lite städad iaf, disken är diskad och tvätten är tvättad. Tror tom att Andreas är färdig. Och vi skulle ha åkt för två minuter sen och jag sitter här.... jaja, jag ska äta min delikatess macka nu som Adde gjort i ordning och hoppas på att John kommer snart för att hämta sina grejer - sen drar vi!

Om ni vill veta vad jag har för mig på min lilla resa, kan jag lägga till er på min resedagbok så ni får mail så fort jag skrivit ngt.... Skriv bara ett mail till mig eller skriv er mail i en kommentar så fixar jag det. Vill inte göra de innan så ni känner er tvungna att läsa. Kommer även att lägga upp lite bilder där och så! rebeccaeleonorah heter jag där....  Kommer uppdatera den bättre än bloggen - så ni vet. Nej nu måste jag nog stänga ner detta!

STOR KRAM PÅ ER ALLA OCH HA EN RIKTIGT GOD JUL OCH ETT FANTASTISKT GOTT NYTT ÅR!!!!!

SAKNAR ER SKA NI VETA! PUSS

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha det underbart där borta nu och njut.. är inte alls avundsjuk!!





Kram Kram

2008-12-11 @ 12:24:30
Postat av: tess

har faktiskt tänkt att köpa den skiitlänge men inte gjort det, dags nu kanske! och jag säger som jonna - ha det skiiitbra där borta, jävligt synd att du inte är hemma över jul:(

2008-12-12 @ 16:23:55
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0