SNABB update!

Håller på att fixa inför avfärden till Sverige senare ikväll. Häften av sakerna är väl klara men har lika mycket kvar och väldigt begränsat med tid. Tänkte att jag kanske skulle skita i att missa planet den här gången........ Allt är iallafall inhandlat - det mesta rättare sagt. Hoppas att ni där hemma blir nöjda för de halverar typ min packning. Inte riktigt men nästan. =) Anländer till Arlanda imorgon kväll cirkus åtta skulle jag tro och då ser jag fram emot Joannas sköna nylle och snabba bil som ska ta mig ändå fram till Leksand! Yaaaaay!! Nej, nu måste jag verkligen försöka se över de här med packningen för typ 1000 gången och fixa med massa annat innan vi lär rusa till hejdå middagen! Sen måste jag gosa ihjäl mig med kattsnuttarna eftersom de är sista gången jag kommer att se dom. Sorg!

Sverige nästa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem!!! Det regnar - jättemycket!

2009-06-12 @ 22:53:17
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0