det är okey!

Ja. Idag känns nästan allt okey. Det är okey att svenska kronan är en pissig valuta. Det är okey att min viktnergång inte funkar. Det är okey att jag är utelåst. Det är det! De enda jag tänker på är vilken underbar dag jag haft. Mycket trevliga gäster och ett enormt fint väder. Hade jag haft tid skulle jag åkt hem och bytt om till klänning. Riktig sommarvärme med andra ord. Det i kombination med utslagna körsbärsblommor, vacker magnolia och gott starbucks kaffe har gjort denna dag till den bästa på länge. Over and out från ett varmt och skönt Beijing.

Kommentarer
Postat av: Mary

Ooooooaaaaahhhhiiiiiioooooaaaaa, jag är inte alls avis. Nej, nej det är så fint väder här så. Grått och blåser och 3 grader varmt! Åhhhhh, va härligt! Morrr!

2009-03-17 @ 11:45:10
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Jonna

Här är det sol och 5-8 grader, men inte i närheten av den känslan jag kan tänka mig att du har... VILL VILL Dit nu!!!!!!

2009-03-17 @ 11:46:49
Postat av: Mamma

Låter sååå underbart men...hur ska jag/vi packa? Ja,jag lämnar nog vinterkläderna hemma iallafall och köper nytt om jag fryser =)

2009-03-17 @ 17:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0