Hangzhou igen....

Hangzhou är otroligt vackert men för tillfället avskyr jag det!! Har suttit i en fabrik i nio timmar utan fan vatten och utan mat. De är minst en timme kvar. Då är klockan alltså tidigast tie när vi är klara och alla restauranger har då redan stängt. De är svinvarmt här inne jag har fått minst 100 myggbett och ingenting blir gjort. Människorna här måste fått sina hjärnor i någon typ av cornflakesförpackning eller liknande för det fattar verkligen i n g e n t i n g. Så sjukt ostrukturerade, jag skulle antagligen knäppa på dom när som helst om det inte varit så att jag inte har någon energi kvar. Iallafall inte att slösa på det. Jag har knappt inte ätit sen jag åt en subwaymacka till frukost vid 10 tiden. Jag är med andra ord svinhungrig. Vi har inte heller något hotel fixat än och det är en jävla ljudnivå här inne i tryckfabriken. De enda som jag är glad över är att de har fina toaletter. Ska de fortsätta så här så sätter jag mig nog på första bästa plan tillbaka till Peking imorgon. JA!!!! Jag är sur och grinig, helt klart. De är inte så att jag inte vet om det själv men de är skit samma för de är jag nu och då är det så. Å förresten så missade vi flygfan imorse också, vi kom två!!!!!!!!!! minuter försent till in-checket och då var det kört. Jag gick alltså upp kl 5,20 ionödan. Vi fick lov att köpa nya biljetter och kom med flyget kl nie istället. Christopher Kane, gå och häng dig eller åtminståne ryck upp dig och sköt ditt jobb! (kanske inte är han personligen men han får för tillfället skulden för min ilska.)

Med förhoppning om en bättre morgondag!

Kommentarer
Postat av: johanna...

livet är underbart. 12 timmar vid mitt köksbord idag. Fy farao...

2009-05-11 @ 21:45:39
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: johan

hahaha, förlåt, men bilden man målar upp i huvudet av inlägget ser lite rolig ut, speciellt när du så fint uttryckte resan som en liten "mini-semester" haha. hoppas dag 2 går lite bättre :) hälsa an rui long!

2009-05-11 @ 23:25:51
Postat av: Emma

Hjärna från cornflakespaket! HA HA HA, det var väl kul =) Och jag förstår så väl hur lite de förstår. Hoppas att de nästa gång ÅTMINDSTONE hittat hjärnan i ett Tom å Jerry paket, jag har hört att de är bättre.



Puss flingan!

2009-05-20 @ 20:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0