Greetings from Thailand!



Befinner mig just nu i Thailand! Narmare bestamt Bangkok. Vi bestamde oss igar och akte nagra timmar senare. Det hela gick sa fort att mitt har, som jag tvattade da jag fortfarande var fullt omedveten om vad som komma skulle, fortfarande var blott da vi landade. Det blir en snabbvisit denna gang. En vecka. Aker soderut till en av oarna senare idag men forst - Bangkok chillout vilket innebar solning pa takterass, thaimassage, shopping och massa massa god thaimat!


Carpe Diem


Kommentarer
Postat av: tess

skönt impulsivt! fan vad nice, njut som fan nu då, lev livet och shoppa och flanera!:)

2009-11-05 @ 10:11:14
URL: http://trescz.blogg.se/
Postat av: Jonna

Men då får du Recensera Koh Chang för mig sen=)

2009-11-05 @ 12:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0