Mitt spelgalna liv...

...är över. Jag har satt en punkt bakom det och en fot framför. Herregud, det är ju inte ett sunt beteende!? När jag skulle somna igår såg jag bara massa gubbar som sprang runt och civilisationer som skulle byggas. Jag drömde om det och det var min första tanke när jag vaknade. Geeeh! Anyhow... Över till något annat. Jag orkar inte riktigt med ytterligare en bildkavalkad här igen, så nära inpå, men vill ni kika på lite bilder från onsdagens event på Hatsune finns det att kika på här. Nu ska jag fixa lite i lägenheten, dock inget mer måleri då jag fått ett nej till det. Trisst men sant. Men det finns massa annat som bör tas tag i, till exempel att köpa nya blommor då våra för tillfället dödar en väldig massa qi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0