Packnings...

...statistik. Listnörd som jag är har jag nu skrivit en lista på alla kläder jag packat ner i resväskan, bortsätt från underkläder och bikinis. Det som nu packats ner är följande;
13 st klänningar
8 st byxor/leggings
10 st shorts/cyckelbyxor
2 st kjolar
6 st tunikor
5 st skjortor
12 st tishor
13 st linnen
10 st långärmade tröjor
5 st blusar
3 st koftor

...Så, det är alltså vad jag packat ner.. Sedan hänger det en klänning och två eller tre tröjor på sträcket också. + en kofta som jag ska resa i. I handbagaget har jag tryckt ner sju eller åtta par skor tillsammans med en plattång och två stycken jackor. Så.. Hur lyder dommen? Okey eller inte? Själv är jag osäker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0