"ah va de ar synd om mig!" update...

Skypekonversation med Adde:

andreas.andren:
älskar dig...
andreas.andren: puss
Rebecca Karlström: jag ar vard ngt fint bara sa du vet de
andreas.andren: vadp´å
Rebecca Karlström: du skulle behallt de dar 200 o skickat mig en blomma eller ngt =P
Rebecca Karlström: de ar faktukst synd om mig
andreas.andren: ´ja de är det
Rebecca Karlström: jag tycker iof sa synd om mig sjalv att jag nastan borjar grata nar jag tanker pa hur synd det ar om mig
andreas.andren: hahaha s¨åynd är det inte om dig skrutt
Rebecca Karlström: jo
Rebecca Karlström: jag vill ha choklad!
andreas.andren: köpet då
Rebecca Karlström: men da maste jag GA UT I SNOSTORMEN!!!!!!
Rebecca Karlström: dar ser du, de ar fan skitsynd om mig
andreas.andren: ja det är det faktiskt!
andreas.andren: krya på dig, jag skcikar all min kärlek till dig och din onda arm
Rebecca Karlström: m OK
Rebecca Karlström: puss

Skont att jag fick ut ngt av det!?

Kommentarer
Postat av: Mariah

Underbart med förstående pojkvänner! Heller hur?! :)

2010-02-04 @ 12:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0