bad days..

Vaknade imorse med det bekanta suget i magen... Lange leve magkatarr! Om en vecka sitter jag nu pa taget pavag till Arlanda och har paborjat resan mot Afrika. Tyvarr kanns det, idag, inte ens roligt langre. Jag tycker inte det ska bli kul alls. Eller sjalvklart kommer det bli kul! Det kommer bli helt fantastiskt och underbart! Men jag kanner det inte idag. Och inte igar, eller i forrgar. Trott pa allt fixande hit och dit. Mycket jag ar trott pa runt om resan som gor att jag tappat lusten helt. Sen hjalper det inte att man star helt sjalv heller. Mer om det behover jag inte skriva har. Men Men, jag far val halla tummarna for att lusten vacks igen nu nar jag ska ta de sista sprutorna och borja dricka mitt ducoral. Har hort att det ar skitgott! Nej, jag ska gora mitt basta for att vanda mitt negativa sinne. Far val stalla mig och dansa i vardagsrummet och sjunga hogt till radion eller nagot. Sen kan man ju alltid halla tummarna for lite pushning, hjalp, en chokladask eller varfor inte en enkel tulpan. Fast jag tror nog jag far kora pa dansen och sangen. Forst blir iaf att slapa sig upp ur sangen. Duscha. Sjukstugan. Roligt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Man måste inte vara på topp och tycka allting är roligt jämt, det är okej att ha svackor. Du ska se att när du väl är på plats kommer du förtränga allt jobbigt som var innan och bara njuta av nuet! Är övertygad om att ni kommer få en helt underbar resa!! =)Kramar i massor

2010-02-03 @ 09:23:40
Postat av: johanna

Gumman! Det blir bättre. Och själv är du verkligen inte, var du nu fått det ifrån. Jag är här, bokstavligt talat. Sitter faktiskt i Afrika och väntar på dig! Och fixa inte så förbannat, och förvänta dig inte så förbannat mycket heller, då blir det hela mycket bättre. Njut bara av att du snart får träffa Andreas igen - och mig! Och väl här ska du slippa allt vad snö heter och få titta på de blå haven och de grymma bergen istället! Längtar till du kommer! Skickar en mental chokladask! Puss gumman!

2010-02-03 @ 09:30:10
URL: http://ikapstaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0