India day ........ 14!?

Vet inte vad det ar for dag jag ar inne pa riktigt och uppdateringen har ju varit rent fasligt dalig! Men jag forstar varfor och det far racka. Uppdateringar kan ni fa med lite pics nar jag kommer hem. Ar i alla fall i Goa nu, pa Patnem beach, och har checkat in pa Oasis Resort. Alltsa. Det ar sa javla underbart sa jag finner inte ord. Bor i en coco hut precis pa stranden och det ar verkligen fa turister har. Idag har vi tagit langa promenader, badad, atit gott, solat och gottat oss. S E M E S T E R! (Och Adde har rakat stanga in mig for tredje gangen genom att lasa hytten utifran och sedan ga ivag. Idag klattrade jag ut genom fonstret.... Daligt samvete? Joda! heh) Livet leker och vi har en vecka kvar! How wonderful!? Jag har det till och med sa bra att jag lovat mig sjalv att inte ens bry mig om om jag bli brun eller ej. Far se hur det gar, men det sager nog ganska mycket for er som pa riktigt kanner mig. Bor dessutom helt utan spegel. Det narmsta jag kommer ar da jag kollar pa Adde nar han har solglasogon.. Nyttigt om an inte svinbra for ogonbrynen :-) Nu ar det time for middag och en kall.

Men horrni! Pa dallebloggen pagar nu en tavling dar man kan vinna overnattning inkl. frulle for tva!! Var med och tavla vettja - priset ar for ett varde av 1390 sek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0