Back in business

Jepp, back in business, back in Beijing.
Kom tillbaka till Kina välbehållen och resan gick bra trots att jag knappt sov på 24 timmar och att väntan i Doha var lång och tråkig! Väl tillbaka i Peking mötte Adde mig på flygplatsen och hjälpte mig släpa hem mina väskor.
 
När jag kom hem till vår lägenhet fick jag paket med en kikare. Fågelskådning tänkte jag och kände mig lite småglad, skittrött och fundersam.... Andreas måste sett sin lite smått tveksamma min och bad mig kolla i kikaren mot fönstret.... Där väntade nya blommor!!! Och, vänta... Någonting mer. Men va fan! Biljetter till The nest och Carolinas längdhopp!
Såå glad jag vart! Detta var alltså i torsdags, nu är det söndag och jag har redan varit där.

Okey, det gick inte så bra för Carolina med jag fick se lightning Bolt och ett nytt olympiskt rekord i Stavhopp. Och framför allt. The nest! En så sjukt mäktig arena! Det var en helt fantastiskt kväll! Bilder kommer senare på fb.

Vad har hänt mer då? Inte så mycket. Försökte möblera om lite igår, lyckades bara lite.
Hmm. Jo, just ja. Det var ju det att jag idag missar efterfesten med det Amerikanska basketlaget som vann OSguld som Adde är på nu.. Varför? Spricka i foten. Sparkade Adde på smalbenet. Dumt.

Har iallafall precis kollat på avslutningceremonin av OS på tv, och tyckte det var helt fantastiskt precis som öppningen.
Känner mig också lite halvstolt över att jag känner två av dom som var med och uppträdde... =)
Fyrverkerierna dånar fortfarande utanför fönstret fast det var 20 min det avslutades. För tankarna tillbaka till det kinesiska nyåret.

Hmm. Lite småförvirrat inlägg kanske, men är ortoligt trött. Får kanske bli bättre nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0