ett tag sen kanske ja......

Ja! Jag vet...... Jag har varit skit dålig  på att skriva här senaste tiden, men de är för att det har hänt så mycke - så jag orka inte helt enkelt... Men Men.... Snabbt då....

Åkte till Cannes för att träffa min faster, var på sjukhuset i ca 10  min - fick ingen kontakt.... En vecka efteråt dog hon.....
Åkte till Frankrike igen för att gå på begravning. Väldigt, väldigt, väldigt jobbigt...........

Andreas har varit i Sverige.... Han har även hunnit åka hem.. Jag har jobbat och.. Ja jobbat. Och ja! Just det! Flyttat! Har ju äntligen sagt upp min kära lägenhet och nu, idag, så vart besiktningen klar! Sweeeet! Allt gick superb!
Har beställt biljetter t Kina, 20 Augusti - så nu är det ny visum ansökan som gäller. Kul!...?
Jobbar i 190 veckan ut men sen är det lugnt. Så om ngn vill hänga lite så har ni väl mitt tel.nr som jag svarar på ibland...

Så! Nu har jag iaf skrivit lite. Puh! Skönt, då var det också gjort! Bocka av i listan!

Kanske det blir lite mer skrivet om någon dag.....

Nu är det en sväng till banken som gäller! Hej!

Kommentarer
Postat av: tess

haha, nej jag förstår det!



vad tråkigt att höra att det hänt tråkiga saker, med din faster..usch. aldrig kul! hoppas att det är okej med dig ändå trots omständigheterna och att det var en fin begravning hon fick..hon var väldigt vacker!



jag hänger gärna med dig någon dag om det är så..kan väl ställa upp liksom. nej men det vore skitkul att träffa dig, okej!?

2008-08-04 @ 08:45:51
URL: http://trescz.blogg.se/
Postat av: rebecca

Är du kvar hemma!!!???? Trodde du flyttat till jätte norr???

2008-08-04 @ 19:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0