kallt!

Det är riktigt, riktigt kallt idag! Usch! Tog av ren vana på mig kjolen och kortärmade skjortan till jobbet idag - inte ett bra val! Aja, på Onsdag ska värmen komma tillbaka och det tackar jag isf för iom att jag missad den förra helt!

Jaha.... Vad har jag gjort då? Shoppat... Massor. Och spelat ett spel från 1958, på allvar! De var väl kanske inte en kulturell höjdare men lite små roande iaf. Det var jag, mariah, Sara och ibland Herman som spelade. Efter 1958 spelet så körde vi två omgångar Alias som jag och Johanna rockade på..! Yay!

Det är super lugnt på jobbet idag, alla utom en är redan in-checkade och jag har ingenting att göra! Verkligen inte. Så sjukt segt... Så jag sitter mest och funderar på livets stora frågor som typ.... Finns tomten? Har gosedjur och leksaker ett liv när man sover? Finns det någon skatt där regnbågen slutar? Osv.... Djupa saker med andra ord....
Ikväll när jag kommer hem ska jag nog vara så pass vänlig så jag faktisk städar mitt rum..
Imorn och onsdag är det jobb i repan, och på lördag jobb på dalle på ett bröllop, barnflicka... Ngn som vill joina???

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0