paus

Ja, jag tog en paus i packandet. Gav upp för ett tag. Dissade mina kläder och gick ut och åt lunch med världens bästa mormor... Min alltså.. Efter lunchen kom Roger och jag gick och hämtade Leia så var de lite barnvaktande som stod på schemat. Såg Johan Wissman gå till final "bra!" och Stefan Holm riva ut sig "anus!".
När Leia blivit hämtad och Roger längtade hem beslöt jag mig för en tur på noret.
Första anhallt. Apoteket för att hämta ut diverse piller som kan vara bra och ha. Träffade även Tess mamma där. ( hälsade hon!?)
Sen så gick jag men bestämda steg till My Lady med bara en sak i tanken.....
S T Ö D S T R U M P O R
Har nämligen blivit nästan tvingad att använda såna, spec nu när jag ska flyga eftersom jag har lite problem med mina ben. Helst skulle jag köpa såna som gick upp till ljumsken, men de fanns tyvärr inte inne så de fick bli en stödstrumpa i modell knälång. Bara så ni vet så är stödstrumpe industrin en hel vetenskap. Söta Jesus...

Bjuder på en bild - och kom ihåg att som vanligt så är det inte mannen med stödstumpan som är kvinnan som skriver bloggen.   



Så sjukt läckert!

Kommentarer
Postat av: tess

hahahaha. sjuukt snygga knästrumpor alltså! ååh skulle vilja se dig posa i dom! ja hon hälsade! var det första hon sa när jag träffade henne:)

2008-08-19 @ 23:42:24
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0