ah men hallå!!!???

Nu måste jag få fråga här.... Tycker ni, helt seriöst, att de är okey att bajsa, läsa en bok och dricka kaffe samtidigt...??? Okey, jag menar - läsa bok på toaletten, fine! Men dricka kaffe!!!! Där går väl ändå en gräns? Eller?


Okey att ha som toalettkompis eller inte!?


Update: Och om man nu råkar tycka att de är okey, är de då verkligen okey att sen komma ut från toaletten, se alldeles för nöjd ut och fråga med ett flin om ens, ja låt oss säga (för enkelhetens skull), flickvän vill ha lite kaffe.....?

Kommentarer
Postat av: Mary

Det är INTE okej att bajsa och dricka kaffe samtidigt! Jag har haft datorn med mig en gång men det kändes väldigt fel så jag gick ut igen! Haha

2008-12-09 @ 11:58:39
Postat av: Rebecca

Men tack!!! För jag tyckte inte heller att de var de, och jag ville verkligen inte smaka av hans kaffe sen heller! =/ Datorn är ändå okey - den stoppar man ju inte i munnen!!??

2008-12-09 @ 12:49:39
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte för att jag någonsin har gjort något sådant men om man för enkelhetens skulle skulle ponera att jag gjort det så skulle jag nog tycka att det var en ganska bra och tidsbesparande idé. Tre flugor i en smäll liksom...

2008-12-09 @ 12:54:32
Postat av: Rebecca

Hmmmmm..... Undrar vem den anonyma är, för de kan ju inte vara Adde.....?

2008-12-09 @ 12:58:28
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Herm

Det låter ganska mysigt, Kan bara föreställa mig den ljuva kaffedoften blandas med lukten av dött djur....!!!... En kladdkaka på detta vore kanske det ultimata.... Jag röstar för att det e oki!!!!

2009-01-22 @ 16:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0