Uppdateringarnas dag....?

Det känns verkligen som att det kommer att bli det! Andreas är super upptagen och damråttorna har jag gett upp på. Alltså ingen att bolla idéer med. Jag som har tusen miljoner frågor! Av typen; Hur tar man sig bäst till södra Thailand för att få se så mycket som möjligt på vägen? Kommer jag hinna bli brun på 3 veckor? Kommer jag hinna bli smal på 5 dagar innan jag ska visa mig i bikini? Varför färgade jag håret rött? Vad sjutton ska jag packa? Vad är backpacker modet? Vilka skor måste jag ha med mig? Ska jag ta med plattången? Nuskin apparaten? Hur mycket schampo och balsam kommer jag göra av med? Kommer vi hitta något boende? Kommer det vara fint väder? Vad ska jag ha på mig när jag ska åka från kalla Peking till varma Thailand och packa lätt....? Kommer det vara ormar och äcklig kryp överallt? Kommer fiskarna i vattnet ge mig panik så jag nästan drunknar? Är de väldigt salt vatten? De bara rullar runt. Jag vet verkligen inte ngnting. Dessutom så måste jag ta tag i att gå till Eric o vaxa benen, köpa julklappar, jackor, städa, diska, boka boende, packa, tvätta klart, duscha, äta, andas och le... Inte lätt. Så.... Vilken ögrupp....? Tarutao eller Similan? De känns som svaret på det är nyckeln till allt! Det är vad jag behöver. En nyckel! En magisk nyckel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0