en kort en....

Ja nu blir det en kortis. På riktigt. Tror jag. Ingenting har hänt i mitt liv så.....

Har jobbat sen sist, Tällberg Forum är i fullrullning igen och det är precis hur mycket som helst att göra. Jobbade 6,30-17,30 idag då jag tvingade mig själv hem... Kul. Men dagarna går fort.
På fredag kommer Adde till Sverige, men inte hit. Allt är lite struligt med vart man ska när och var och hur. Leksand, Göteborg och Örebro ska hälsas på. Klassträff, konfirmation och affärsmöten ska planeras in. Aja. De funkar nog.
Eller så gömmer vi oss. Jag vet inte.

Imorgon så ska jag nog haka på Mariah, Sara och ngn kompis till Sara på en runt Siljan tur. Kan bli kul att göra något, så håller vi tummarna för att det inte ska bli regn. En dans i fjäderbonad kan bli av på norsgatan ikväll.

Förövrigt så utnyttjade jag min goda vän Kelda idag igen, hon är snäll och lagar mat till mig. Amazing Asparragus! Mmm!
Sen diskade jag. Nu ska jag... vet inte. Kolla runt i lägenheten och kanske jaga en eller annan dammråtta!

häpåre!!

Kommentarer
Postat av: johanna...

OCh Linköping också... men det är lugnt, man kan ju inte komma ihåg allting alltid =)

2008-06-26 @ 14:31:46
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0