Mycket intressant

Jaha, då var det ett tag sen man skrev igen då. Förlåt!
Vet inte vad jag ska skylla på denna gång egentligen. När Jonna var här så var det fulla rullen men sen dess så ja. Ingenting förutom lathet skulle jag tro. Eller kanske ännu mer att det faktiskt inte har hänt så mycket intressant i mitt liv sedan dess. Förens idag!!! Men jag tar det i tur och ordning.

Jonna var som ni vet här på besök, jätte trevligt!! Hon åkte hem 7 juni, samma dag som Isak och Adde fyllde år, och sedan dess har det inte alls varit lika kul här. Vädret vart visseligen bättre men de spelade mindre roll. När hon åkte så märkte jag verkligen hur mycket jag saknar er alla mina vänner där hemma. Visst att man får vänner här men det är inte alls på samma sätt. Ni är underbara och jag hoppas att ni vet om det!

De senaste dagarna har jag försökt sätta mig in lite i Andtrades (Addes företag) verksamhet, och då mestadels den ekonomiska delen vilket då inte är min starkaste sida. Med ett G i matte A och en väldigt stor slarverådra som rycker i mig mest hela tiden så måste jag kämpa lite hårdare än vad andra kanske skulle fått göra. Eller ja, de har jag väl egentligen inte gjort eftersom jag har slingrat mig ur det mesta hitills men det kommer. Nog. Annars så har det ju även här varit fotbollsfeber. Mitt i nätterna har både jag och Andreas suttit iklädda matchdräkter på The Pavilion med en massa andra Svenskar och hejat fram Zlatan och gänget. Alltså vart även vi sjukt förbannade då Spanien dunkade in sitt mål på övertid i Lördags. Men nya tag på Onsdag. Då ska ryssarna krossas! Det är väldans märkligt hur nationalistisk man blir när man flyttar utomlands, speciellt när det är event som dessa som pågår! Men jag hoppas att mina fotbollsgalna vänner hemma i Sverige är stolt över mig! =)

Nu kommer jag till delen i mitt liv då detta intressanta som jag tidigare nämde hände. Jag vet inte hur mycket jag vill/vågar skriva här men iaf så har jag den senaste tiden varit lite...... "besviken" på mitt tillfälliga hemland och råkade då nämna detta på ett kanske inte lika fint sätt som här för min kära mor via mail. I det mailet skrev jag också inom parantes efter att jag skrivit det jag ogillar för tillfället "jaha, och om ngn äcklig liten k***s läser att jag just skrev det - vad händer då? Blir jag straffad och satt under t**t*r i ett k*******t fängelse eller!? vavvavavavavavavvaa????"  Då kanske ni också kan förstå nivån av min "besvikelse" som jag hade uttryckt.
Nu kommer vi till det intressanta. När jag idag satte mig vid datorn så kom jag inte längre in på min msn, helt utan anledning, och inte heller på min mail med anledningen att ; jag citerar "Problem med säkerhetscertifikat kan tyda på att någon försöker lura dig eller snappa upp data som du sänder till servern".... Hmm Ja, jag blir alltså kollad av mitt tillfälliga hemland?!? (som jag inte längre vågar nämna vid namn där av * lite här och var, kör säkert och *ar vissa ord ist för att bli fortsatt kollad) Jag är nu r**d att telefonen också kan vara avl*****d och att det är i smyg uppsatta dolda kameror i lägenheten. Ja, nej men det var väl min dag då. Hör ni inte av mig på några dagar kanske ni kan börja oroa er lite!
Och om ni vill mig ngt skriv på facebook då! =P

Avlslutar med Beijing OS slogan

"ONE WORLD ONE DREAM"

Kommentarer
Postat av: Jonna

Säger ju det dem är galna, även svenskar!

2008-06-16 @ 15:39:54
Postat av: johanna...

När kommer hon hem från ajlkwefhöawjlkj-landet då? pussi

2008-06-16 @ 22:11:25
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svenskar? Hmm hänger inte med... aja.

Jo men jag kommer väl hem på torsdag, min kära bror hämtar mig på Arlanda så runt 22 tiden den 19 är jag lite mindre kina och lite mer kulla...

2008-06-17 @ 09:19:14
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Mary

Gud så stört! Tur att du kommer hem och förgyller våra dagar ett tag nu! :P

2008-06-17 @ 11:17:32
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ja svenskarna ska ju också gå igenom all mail, och du bor utomlands och ses som ett hot.. muohahaha

2008-06-17 @ 14:32:36
Postat av: johanna...

Kom på fredag och läs mitt inlägg så du vet liksom vad som gäller liksom här i sveariket liksom. Fast jag menar kom till Sverige på torsdag, jaja du fattar.

2008-06-18 @ 12:25:45
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0