en stund av förvirring

Jaha, så imorgon bär det av till Kinalandet igen då. Känns inte alls så dumt.
Visumet är fixat och snart allting annat klart också.

Idag har jag faktiskt varit sjuk effektiv igen. (Jag är väldigt duktig på att göra flera saker samtidigt) På morgonen lunkade Roger förbi och han hjälpte mig med både den svenska och norska deklarationen. Vänligt. Sen betalade jag den sista jädra räkningen. En kofta vart köpt. Jag träffade mormor. Fikade på Siljan med Joanna, Sara och Linda. Hyrde ut lägenheten osedd. Jag träffade pappa. Åt middag med Joanna. Hade kort- och spel kväll med fikatjejerna. Kort sagt, en väldigt bra dag.

Vi spelade något orangespel som Joanna hade som handlade om att känna sig själv och sina vänner. Jag vann. Överlägset. Det iom att jag är pratsamt, vänskaplig och opryd. Bra. Under speletsgång så ringde även vår kära vän Jonna och ville fråga någon dum fråga ang Kina (hon nämde självklart även de där med mitt visum). Varje gång när man pratar med henne så måste man bli förundrad över hur många grodor som hoppar ur hennes mun. Idag så började hon prata om att hon skulle äta massa huvudvärkstabletter innan hon åker - de lugnar ju ner huvudet.... Och sen kom, ja det blir nog ta mig sjutton en padda, "Jag tror nog att jag ska tvätta håret med voltaren - det måste ju vara bra!?" Ingen kommentar. Senare under samtalet kom hon på att sist vi flög med varandra så spillde hon juice på sin fot, och det var ju jäääääätte kul - för det blir ju fotjuice. Ja, om inte annat så blir det tre sjukt intressanta veckor som jag ska påbörja imorgon.

Hög tid att sova lite. Om jag inte ska ringa mitt hjärta innan och berätta hur mycket jag saknar honom. Men jag vet inte, kanske låter jag bli. Lät så ömt....

Goodnight sweethearts!


Kommentarer
Postat av: Jonna

hehe, fotjuice, klass på de skämtet!

2008-05-16 @ 07:29:16
URL: http://jonnaahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0