jag ger mig

Okey. Jag ger upp. Plattfall och magplask. Det har varit ett nedrans tjat om denna blogg och bara för att visa hur lycklig jag är över att jag äntligen ger upp och faller för påtryckningarna så döper jag den sjukt seriöst. Kinakulla. Bra. Bästa bloggnamnet. Finns det pris?

Hm. Vad händer i mitt liv. Eventuellt inte så mycket. Meeen allting är relativt. Fast även då, inte allt för mycket. Skulle jag tro iallafall. För er som inte vet så befinner jag mig för tillfället i Leksand utan vänner. Kom hit, ingen hemma. De som är hemma jobbar. Fantastiskt roligt! Har hängt med Roger sen jag landade på Arlanda i tisdags. Vet inte om det är okey. Jag börjar få mustasch (stavning?). Jag hoppas på en glimt av Sara när hon kommer tillbaka och även en av Joanna om hon behagar att höra av sig..
I övrigt har jag fått träffa världens absolut sötaste Leia igen och insett att jag kan vara världens bästa faster då jag överöser henne med saker och pussar. Vi har nästan blivit bästa vänner och jag älskar henne. Hon är sjukt söt - vilket jag inte trodde iom att det är Isaks unge =P Hehe. Syskonkärlek. Underbart.

Om fem dagar drar jag med mig min underbara vän Jonna, alias "Jonna är bäst" Jonna, till Chinaland. Landet uppochner. Det kommer att bli grymt! Resfebern har börjat växa även på mig, vilket är märkligt men skoj. Kan vara för att jag inte har fått mitt visum ännu och börjar bli rädd att Jonna får åka själv. Men de löser sig. Ska skicka in ansökan imorgon så jag bör få tillbaka det på torsdag och vi åker på fredag, så ingen panik. Bara jag blir godkänd så! Vi landar i Kina på Lördag mitt på kinadagen och då blir de mat, INGE VILA!!!, kanske lite spa, shopping? och sen tokfest! Allt för att hålla sig vaken så länge som möjligt för att komma i fas med den härliga jetlagen.

Efter vi festat oss redlösa och vaknat upp i chock så ska vi påbörja fatcamp goes China i och med att jag ser ut som ett vandrande päron och Jonna som en björn så kan det vara en bra idé. Jag har dock föreslagit Jonna en vaxning som första steg, får se om det hjälper. Sen har jag också funderat på vilken björn jag ska skriva henne som i ansökan till campet. Grizzly? Brunbjön? Is? Måste fråga.

Neej, men då så. Då har jag avklart mitt första inlägg. Nu blir det soffa, vatten, huvudvärkstablett och korsord.
Har en fruktansvärd huvudvärk från min natt fylld av mardrömmar. Den jag drömde innan jag vaknade handlade, i korta drag, om mig (som man) och en till karl, Barbies Ken?, som skulle bli mördade av en tredje man som inte kunde svenska, så jag och "Ken" kom fram till att vi måste mörda mördaren först så Ken började slicka honom i örat för att uppehålla honom medans jag fick tag i en gaffel som jag sen stack genom halsen på honom.... Hur mår jag???

Vatten, soffa, tablett och tidning var det. Hej. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

duktig DUKTIG flicka!!

2008-05-11 @ 16:50:00
URL: http://jlu.blogg.se
Postat av: jonna

Brunbjörn vill jag vara, mysiga i pälsen...

2008-05-11 @ 17:00:02
URL: http://jonnaahs.blogg.se
Postat av: Rebecca

Okey, brunbjörn får de bli... Tänkte Iom att de är Kina vi ska till... Inte panda då?

2008-05-11 @ 17:04:03
URL: http://kinakulla.blogg.se
Postat av: Sara

Jag är så stolt. Jag får rysningar i hela kroppen. Vi har äntligen fått Rebecca att börja blogga. Du borde få pris för bästa bloggnamn Rebecca! Sweeeet =)

2008-05-11 @ 19:32:14
URL: http://smultrontrollet.blogg.se
Postat av: Mary

Woooohooooo! Jag gör volter så glad blir jag att du börjat blogga! Hemska kort du lagt upp på facebook, btw! hihi... Puss

2008-05-12 @ 21:28:22
URL: http://princesssmary.blogg.se
Postat av: Jonna

En blogg bedrivs med inlägg dagligen inte veckobrev.

2008-05-13 @ 08:16:04
URL: http://jonnaahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0