hästspel

Undrar sa flundran om grodan är en fisk. Och det gör säkert många andra som inte förstår dagens rubrik. Jo det är ju så att fröken Karlström är expert på rävspel som framgår av ett tidigare inlägg. Därav denna lilla ordlek med spännande djur-spel. Men vad är då ett hästspel, ja det rimmar ju iaf på gästspel så det kanske har något med det att göra. Den som klurar ut det vinner ett parti minigolf på Leksands camping nästa sommar.

Min kärlek har då lämnat mig igen, förhoppningsvis bara tillfälligt. Annars skulle jag bli väldigt nedstämd. Men som alla vet är vår kära dam väldigt spontan och ombytlig så undertecknad är alltid livrädd (iaf halvt seriöst) att det ska dyka upp ett vykort från bahamas och hon hookat upp med någon läcker rik bahamian de gånger hon smiter iväg. Just nu är hon ju bara i Sverige men ändå känns det väldigt väldigt långt, ett halvt jordklot är ju inte litet. Men, men det brukar ju gå bra till slut, jag brukar inte hitta på så dumma saker att hon inte vil komma tillbaka, även om det varit nära någon gång (stort förlåt älsklig, du vet hur mycket du betyder för mig, va va va!? ,eller ;-) 

Dessutom finns planer att inom en lite längre framtid än kort framtid, ungefär mitt i mellan en nära framtid och en medel nära framtid (?) kommer det att bli dags att avveckla vårt liv här borta och förbereda vårt återtåg till Sverige. Jag vet att det kommer att gjädja många av Rebeccas vänner och familj och jag hoppas att mina vänner och familj inte glömt mig helt och att de kanske också kommer att glädjas lite.  Fortsättning följer på denna punkt.

Nu var det slut på denna samhällsrapport och det som jag egentligen ville komma fram till är: Jag älskar dig babes, kommer alltid att göra det och  vi kommer att få ett underbart liv tillsammans. Tack för att du ställt upp på mig och alla galenskaper jag hittat på, utan dig hade jag inte orkat så länge. Jag tänker inte skriva det för då skäms jag men du är min klippa när mina mental vindar når stormstyrka och jag älskar dig för det. Fan nu skrev jag  det ändå, ok sorry om det bleev  cheesey men det är sån jag är. Tack för att du orkar! Du är det bästa som hänt mig!

Puss  A


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du är ett mongo med adhd Adde, tack för det. =P puss

2008-11-10 @ 15:42:22
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: johanna...

Hmm, det finns nånting skrämmande lika med er två. Är ni säkra på att ni inte är syskon...

2008-11-10 @ 18:36:36
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: tess

ja TYP!:)

2008-11-10 @ 18:47:13
URL: http://trescz.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hmmm... Vi har iof samma ögonfärg. Åooå!

2008-11-10 @ 18:47:50
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: tess

du har blivit utmanad..

2008-11-13 @ 09:21:46
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0