Jag är en dålig människa, jag vet...

Men jag har kommit till den punkten igen, då bloggskrivandet ger mig ångest! Loggar in, funderar, skakar på huvudet, suckar och loggar ut.. Gång på gång på gång... De märkliga är att jag under dagarna väldigt många gånger tänker, 'Åh! De här ska jag skriva på bloggen' o komponerar ihop ett inlägg i huvudet - men sen näääää. Jaja. Då vet ni iaf.

Jag är fortfarande kvar i Leksand, o gör mest ingenting. Leker med Leia. Johanna var hemma i helgen så då träffade jag jag henne, mycke trevligt och som vanligt vart de shopping. Men i övrigt gör jag inte mycket. Mest bara slappar.. Gött, har några dagars slappning kvar. På söndag åker jag tillbaka till das chippchopp land, och då blir de till att leka hemmafru igen. Pust! Ååååå va jobbigt.. Eller? Kanske inte, eftersom vi har städerska och jag lagar inte mat.. Men tvättar gör jag, o de får räcka. Kommer faktiskt förresten ha lite att stå i eftersom vi ska ha första advents fest den 30:e så jag ska julbaka massor. Dessutom är det thanksgiving den 27:e så då ska vi laga Janssons, o kanske ngn köttbulle tills dess. Men de ska bara bli kul! Älskar att fixa inför sånt..!! På riktigt! Ingen ironi. Inte ens lite..... (?)

Thailandsresan är iallafall bokad nu, äntligen. Känns mycke bra. Har även aktiverat min resedagbok som ni gärna få kika på sen(www.resedagboken.se), heter rebeccaeleonorah.. Efter att vi (Okey, Andreas) hade bokat resan och jag!!!! uppdaterat resedagboken så gick jag in på Addes gamla resedagbok för att kika på en av hans föregående resor till Thai och hittade bland alla 248 bilder denna, som jag antar är från ett Full Moon party på Koh Phan ngan. Korrekt!?



Inte så väldigt lik sig men sjukt söt, enligt mig själv. Hade jag träffat dig då fast nu, hade jag antagligen, plask bom tjoff, ramlat lika mycke då fast nu som jag redan gjort - fast för de du är nu... Äh, den som fattar fattar.

Tess. Jag kanske orkar mig på utmaningen sen, okey!?

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Andreas

stämmer bra det älskling, undrar om det är ngt fullmåne party under vår tripp där nu? Måste faktiskt kollas upp hehe

2008-11-18 @ 14:50:32
Postat av: Rebecca

Kanske under nyår?! Kolla upp du...

2008-11-18 @ 17:10:20
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Andreas

Inget fullmoon pary men ett new year party, garanterat samma sak! hihi, det kommer bli roligt

2008-11-19 @ 03:59:51
Postat av: Rebecca

hihi på dig själv du

2008-11-19 @ 09:28:38
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0