Jul, jul strålande jul!

Sååå då är det snart jul. Eller iallafall första advent och det ska självklart firas! I förrgår var jag och Joanna iväg till IKEA och köpte julgran och annat julpynt och idag är det julbak som står på schemat. Peggy Bundy goes hemmafru "paw rihk titt"... Vi ska snart ge oss iväg, bara Joanna ätit upp sin apelsin. Har skrivit inköpslista, det återstår bara att se om ens hälften av de jag vill ha ens finns i butikerna här... Kan bli lite hur som helst, men de är något av charmen med det hela... Intalar jag mig själv iaf! Vi får se lite hur lång tid julbaket tar, men om vi inte håller på halva natten så blir de även att sätta upp lite julgardiner och o pynta lägenheten inför adventsfesten.. Rooooligt! Men de ska jag nog inte tvinga Jojo till där kanske Adde får assistera lite... Kanske.

Igår var vi på thanksgiving feast hos John o Justin, väldigt trevligt och super gott! Dubbel J's hemlagade köttbullar gjorde succé! - bilder kommer senare på facebook!

Nu är apelsinen uppäten, så de är dags att gå!

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0