Livet är en dans på rosor...?

Just nu känns det som de iaf! Haft en super bra dag med Andreas, som haft tid med mig trots allt jobb och dessutom fick jag precis ett mail om att min plånbok är upphittad och inlämnad till SJ's hittegods!!!! Ja! Nu ska den bara skickas till mamma så hon kan skicka hit den... Fick även nästan 6000 mer i lön än jag trodde jag skulle få, hur den felrälningen gick till har jag inte en aning om, men det är heeeelt okey! Bra dag idag! För tillfället känner jag mig som Miss Moneypenny, fast inte men ja. Namnet iaf. Verkligen inte varje dag. Det känns tom så bra att jag inte ens har dåligt samvete över alla mina klädinköp som jag gjorde i Sverige nu när jag var hemma..! Det är bra! För de var några stycken...

Nu ska här ätas en mandarin.... (för tala de kan jag inte.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0