Utmaningen - fast á la Rebecca

Ja, jag tänkte jag skulle anta utmaningen nu då. Typ. Fast på mitt eget sätt, tyckte att den var ganska tråkig, så jag fick för mig att jag kanske kunde göra om det hela till en frågesport... Jag är ju en relativt öppen person och pratar ganska så vitt o brett om de mesta, så jag har ingen aning om va ni lagt på minnet och vet om mig. Därför skriver jag ner 7 st saker som jag faktiskt  tror att ni inte vet om mig, men kanske gör ni det. Iallafall. Den som "vinner" och får flest rätt lovar jag ska få en fin julklapp av mig när jag kommer hem nästa gång... Okey!? Lycka till då!

1. Va har jag för tvångst tankar gällande bloggandet?
2. Vilket ting lånar jag helst inte ut?
3. Vad har jag väldiga problem med / fobier för? Två saker, och de är inga djur!
4. Vem var min första förälskelse? O nu syftar jag varken på Tomas Ledin eller Tomas Brolin, utan en i samma ålder...
5. Vad kallade jag min lillebror när han låg i mammas mage? Och även ett bra tag efter att han ploppat ut.....
6. Vad är det jag inte tål när andra gör? (Som de måste få göra, så jag skäms över att bli sur över!) De är när ngn gör detta på ett visst sätt som jag blir på skit dåligt humör.
7. Vad är mitt problem när det gäller good vs. evil. Tänk typ Tom & Jerry.

Okey, får vi se vem som känner mig bäst nu då, och kom igen - lägg ner 2 min på mig och skriv ner era gissningar... Det kan jag väl få vara värd!?

Puss

Förresten så har alla redan blivit utmanade som jag vet som bloggar så...
Eller nej! Jag utmanar Ida!

Kommentarer
Postat av: Andreas

1. Måste kolla allas bloggar minst en gång om dagen i samma ordning jämt. Har glömt ordningen



2. Tandborsten



3. Någon Tobbe, eller kanske var första pojkvän...



4. ? pass



5. hostar ynkligt, går sakta, hm...ngt mer



6. Att du vill att ondskan ska vinna?



Fan, jag var sämmre än jag trodde...hm förlåt älskling ;-)

2008-11-19 @ 04:08:39
Postat av: Rebecca

Adde, för de första svarade du på 6 av 7 frågor, och svarade Tobbe på en fobi jag har....? Du har ev 3 rätt... Inte bra..

2008-11-19 @ 08:32:47
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok sorry missad en, så här då reviderade svar!



1. Måste kolla allas bloggar minst en gång om dagen i samma ordning jämt. Har glömt ordningen



2. Tandborsten



3. Flyg och trappor



5. korven?



4. Någon Tobbe, eller kanske var första pojkvän...



6. hostar ynkligt, går sakta, hm...ngt mer



7. Att du vill att ondskan ska vinna?

2008-11-19 @ 09:30:53
Postat av: Rebecca

Fortf bara tre rätt.....

2008-11-19 @ 09:32:11
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Jonna

Detta var sjukt svårt, jag trodde jag kände dig väl. Men mina gissningar.



1, Du har stavat tvångstankar fel..=) Men ja samma som Adde skrev du måste kolla alla i samma ordning.



2, Tandborste, Rakhyvel



3, Trappor vet jag men flyg har du väl kommit över? Då gissar jag på Kineser.



4, Renklint, Magnus Park? Vaaa.. kan inte.



5, Pass



6, Rapar? Snyter sig?



7, Fattar inte frågan

2008-11-19 @ 10:14:39
Postat av: Rebecca

Oj, Jonna! De var inte bra - ingen julklapp till dig inte. 1 1/2 poäng... Illa. Dessutom gick jag in o ändrade särskrivningen på tvångstankar men de verkade inte vilja uppdateras. Bara så de vet =P. Meeeen de hjälper inte dina poäng!

2008-11-19 @ 10:18:06
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: johanna...

Jaha, då kör vi då. Noll koll, men men...

1. Antagligen vad de tidigare svarat, men det visste jag inte så jag kör egna alternativ. Att det inte får vara nåt orange på bloggen och att det måste vara kvalitet varje gång du skriver. (tvärtemot en annan)



2. Tandborsten verkar ju mest logiskt.



3. Ringa kanske, på min helg hemma fick jag 23 sms.Flyga var ju en iaf så jag kör på det. Trappor?



4. Nollkoll. Kör på Kalle Bergdalh



5. Plutten kanske. För fisak gills inte eller?



6. Pruttar/fiser. Gärna högt och tydligt. Bör enligt dig göras på toa...kanske



7.Att ondskan ska vinna



Fy fasiken så klent.

2008-11-19 @ 10:42:23
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hmm Johanna, ett rätt... Fast 1 1/2 egentligen. O jonna du uppgraderas till 2 rätt pga två halvor, o Adde med till 3 1/2.. Fan va dåliga ni är!

2008-11-19 @ 10:45:06
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Rogge roggelito

Tänk att jag kommenterar en blogg, trodde aldrig det skulle hända. =) Lite dumt också att du skriver antal rätt efter varje, man kan ju räkna ut lite då. Mina svar:



1. Som om flesta skriver. Kolla bloggarna i rätt ordning.

2. Hårborsten?

3. Fisar och trappor, speciellt på Notre Dame.

4. Jag, kom igen då?

5. Lisabet!

6. Går sakta och du kommer inte förbi. Gaah!

7. Du känner mer samhörighet med "evil side", läs Tom i tom och jerry. Dvs du håller på de onda! Speciellt när de goda går sakta.



Nu såhär i efterhand vet jag inte om du var värd de två minuterna, men jaja. Gjort är gjort. Sagt är sagt och jag hoppas julklappen blir så fin som utlovad.

2008-11-19 @ 23:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0