bloggen, min enda vän?

Kanske kan verka så. Rekord många inlägg idag!

Två roliga saker som har hänt mig de senast 24 timmarna

* igår, var jag så trött så jag somnade innan jag hann släcka sänglampan. Det tyckte jag var kul när jag vakna imorse.

* idag när jag var och gjorde manikyr och pedikyr så stängde de innan jag var klar, och nagellacket hade torkat. Så för att jag inte skulle förstöra lacket på tårna när jag gick ut fick jag ett par tofflor av sämsta möjliga kvalité som jag skulle ha på mig tills jag kom hem. Så jag gick från salongen, ut ur byggnaden och vandrade längs "stora vägen" (som man säger hemma) i tofflor. Kändes ytterst märkligt, och var ganska komiskt.

Bara så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0