I say what!?

Verkligen, what!? Jag har vanligtvis en ganska liten läsarkrets här på bloggen si sådär en 13, 14 st om dagen. Lite lagom. Mysigt så.... Men igår så var det 21 st som hade läst bloggen, och som att inte det skulle vara nog så var det 63 sidvisningar... 63! Nu vet jag inte riktigt va ni bloggmästare är vana att ha, men för mig är det mycket... Ojoj. Rekord!

Så jag måste följa i Mariahs fotspår...... Vilka är ni?!
Jag vet ju att jag själv läser, Adde, mamma, Jonna... Sen tror jag ju att Joanna, Mariah, Tess, Johanna, Sara, Maja och Roger också gör det. Men de är 11 st.... Vilka har jag missat!? Vilka är de andra 10?? Och vem tokläser, så de kommer upp i 63 sidträffar????? Inte att jag klagar eller så, hoppas vem de nu är gillar det, men ja. Nyfikenheten växer ju!

Oh just ja, Mariah (igen), förlåt att jag inte kommenterade då du frågade (skyller på att jag var i Guilin och snabbt internet fanns inte att tala om!) men jag läser iaf dagligen din blogg. Bara så du vet.

Så... Nu. Uppge er! Namnge er! Ni vill väl inte jag ska behöva ligga vaken och fundera? Eller? Även ni som vart uppräknade här får ju gärna konfirmera att jag hade rätt...

Puss på er...

Har haft en dåligt dag idag. Genomrutten faktiskt, så snälla skriv. Tack. Puss.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Då jag har världens tråkigaste jobb så kollar jag alla i min blogglista minst 10-15 ggr om dagen.. så många träffar av mig får du nog...;)

2008-10-17 @ 13:48:30
URL: http://jonnaahs.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jo, jag räknade att några var dina, eftersom du är så sjukt snabb på att kommentera helatiden, men jag undrar vilka de är som läser... Och dagen före i förrgår (förrförrgår?!) var sidvisningarna 17, i förrgår 56 och igår 63.. Snacka om uppsving =P

2008-10-17 @ 13:53:10
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Jonna

Haha, ja.....=)

2008-10-17 @ 13:57:42
Postat av: Emma Billeboll

Va kul! Jag hittade just dig. Jag faller alltså inte inom den här 21 ramen, jag är din nummer 22. Coolt va!? Jag har ju också en blogg som jag lagt ner, och helt plötsligt kunde även jag gå från 5 -30 till 10 och sen upp igen. Jag tror att det är vakterna på Högis som suger info om ditt liv. Du blir aldrig kvitt dem.



Puss!

2008-10-17 @ 14:07:04
Postat av: Mary

Hehe, det e lungt, jag visste ju att du va en av dom tappra läsarna. =) Och jag är ju en av dina tappra läsare! Kram kram

2008-10-18 @ 10:17:50
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och jag var ju redan en av de "givna" =)

Älskar o saknar dej gumman!!

2008-10-18 @ 11:10:14
Postat av: Rebecca

whem dou ar dejt soem ar ejn av dew jiewnah?

2008-10-18 @ 13:59:12
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Andreas

konfirmerat.



puss och spindelgos

2008-10-18 @ 14:00:34
Postat av: Linkan

japp

2008-10-18 @ 16:28:03
Postat av: Den ena av Dubbel J

jo, jag läser ju va. men det visste du ju redan...

2008-10-18 @ 19:09:52
Postat av: Linda

Tillhör (trots att jag är utan eget innehav av blogg) en av dem som ständigt är inne o kikar på era bloggar! =)

Stooor kram Linda

2008-10-18 @ 19:37:10
Postat av: Eliisa Andren

Jag läser din blogg ibland och skrattar gott åt allt du är med om, vi nästan kräktes i kapp i soffan efter din snoriga taxifärd..kram

2008-10-19 @ 16:44:09
Postat av: Rebecca

Haha, va kul. Nu vet jag vilka några är iaf! Sweet.. Linkan - oväntat! Emma - kul, välkommen hit. Starta upp din blogg igen och ge mig adressen. Linda - SKAFFA BLOGG!!! Eliisa - haha, ja jag kan knappt kolla på bilden! =P

2008-10-20 @ 03:38:53
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: johanna...

Ett erkännande av stor dignitet. Jag var inte en av de 21 (eller 22) just den dagen. Eller så var jag det? Nä...det var jag nog inte. Så jag bidrog inte till nånting på den där uppräkningen. Däremot, eftersom jag är en lat student, står jag nog för tio träffar/dagen jag med vanligtvis =)

2008-10-20 @ 09:32:00
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hmm,jag trodde längde att de var du som älskade mig johanna, eftersom du brukar säga gumman. Men insåg precis att det nog är min mamma som skriver anonymt...

2008-10-20 @ 10:21:39
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0