Om ni undrar....

....... Varför jag avskyr flugor så mkt så är det för att när jag var liten, yngre, för X antal år sedan så dödade jag en fluga. Krossade den med en sån flugpiska (ord?!) och när den blivit mosad så kröp det massa vita larver ur flugans mosade kropp. Oerhört äckligt!! Sedan dess har jag flugfobi! Dessutom så sätter de sig i allt, på allt hela tiden och överallt, och de känns som de lägger ägg i ens mat och i huset... Det värsta är att jag absolut inte kan döda dom! Jag kan inte ens döda myggor. Dagens sanning. Knappt myror. För det första tycker jag att det är skit äckligt, och för det andra får jag dåligt samvete. Men äta grisar och kor kan jag tydligen.. Ojoj....

Finns det förresten forum för de som har flugfobi? Eller är det någon som vill starta ett med mig?! För det måste väl finnas fler än jag som hatar flugor?!



Äckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0