Bang! Bang! Bang, bang, bang, bang, BANG och lite bank.....

Jag tror minsann, eller är faktiskt nästan helt säker på att det har flyttat in ett helt gäng av byggarbetare i mitt huvud medans jag sov inatt... Imorse vaknade jag av att det bankade någonstans. Kunde inte avgöra om det var utanför, i bygganden, till höger eller till vänster. Så fortsatte det hela morgonen. Jag gick runt och försökte hitta ljudets urprung men kunde inte ens säga om det kom uppifrån eller nerifrån - ljudet verkade förfölja mig! Jag höll på att bli knäpp. Till slut vart iaf kl lunch. Skönt, ut ur lghen - slippa bankandet... Men Bankadet följde med mig ut utan för lägenheten, in i trapphuset och vidare ner i hissen. Ända ner. När vi äntligen kom ut ur byggnadenså slutade det konstanta bankandet. Det kom i sporadiska bankattaker istället. Vi skyndade oss upp på moppen och drog iväg, och när vi kommit fram till dagens val av restaurang så beslutade sig nog byggarbetarna också för att ta lite lunch, jag kunde äntligen slappna av en stund. Skönt. Efter lunchen, på väg hem igen, i hissen så vaknade de små djävlarna till igen. Heelt otroligt. Och nu är de full fart. Det bangar och bankar och slår o har sig från någonstans jag inte vet vart! Ska nog ta fram den gamla sopborsten o banka tillbaka i alla riktiningar jag kan få tag i snart. Funkar inte det så är det nog så att de bara finns i mitt huvud - och då hoppas jag på allt heligt att de sover på natten! ( Och då måste jag nog verkligen ta mig en funderare på om jag gillar att Adde är ngn typ av tanke läsare också.....!)




Nu är jag trött på det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0