detta hände mig nyss.....

Skulle gå ifrån datarummet (Jonnas rum) och in till Toaletten, men påväg till toaletten i hallen så kom ett djur springade framför mina fötter. Detta resulterade naturligtvis i ett ramaskri från min sida, vilket i sin tur resulterade i att Adde kom springade i full galopp. "Ett djur! Där! Vid skomakapären" (skohornet) Adde slänger sig ner på knä och tar tag i första bästa sko, som naturligtvis är min, och börjar banka efter djuret. Djuret smiter in bland alla våra 20 par skor som står framme och adde följer efter. En efter en så flyger skorna i luften och till slut så ser jag hur Andreas tar rejält med sats med min flipflop i högsta beredskap. Bang. Bang bang bang bang....! Död... Samtidigt som denna tumult sker i hallen så står jag uppflugen på en resväska i datarummet. Mycket traumatiskt händelse.. Nu ligger odjuret död i ett kuvert i sopkorgen. Adde ville inte ta papper - han gillar inte att ta i dom efter att de krasat... Iih..


Var det duuuuuu?

Kommentarer
Postat av: Jonna

hah, stolt att du kallar det mitt rum...;) det gillar jag...

2008-09-23 @ 16:13:02
Postat av: Rebecca

Ja, bra.. Borde kanske kalla det J rummet. (Jonna, Joanna o Johan) meeen So far är de ditt rum.. Får se vilken som blir nästa gäst - då kanske de byts ut................

2008-09-23 @ 17:02:29
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0