Kanske....! Eller inte....

Jag har funderat, klurat, tänkt och funderat...
Det bästa jag kom på var att, håll i hatten nu - för jag har planerat ett år framåt!!;

1.
Okt - Peking. Jobb hela månaden med SK.
2. Nov till mitten av Dec - Peking. Vara "hemmafru" á Peggy Bundy, plugga kinesiska (hjälpa Adde med And-Trade?!)
3. Mitten av Dec till början av Jan. Asien. Semester!!!
4. Början av Jan till Början av Feb. Sverige Jobb i Sälen.
5. Slutet av Jan till början av Feb. Sverige. Andreas till Sverige. (Förhoppningsvis!!!!!!!) 
6. Början av feb (ev. mitten av Feb) Luften. Vi åker tillsammans tillbaka till Peking.
7. Mitten av Feb (typ) till början av Mars. Peking. Vara "hemmafru" á Peggy Bundy igen , plugga kinesiska (hjälpa Adde med And-trade?!)
8. Mars. Peking. Jobba halva månaden med SK, plugga kinesiska.
9. April. Peking. Jobba hela månaden med SK.
10. Maj. Peking Jobba första delen av månaden med SK, plugga kinesiska.
11. Slutet av Maj. Peking. Lulla runt, (Besök från Sverige!?!)plugga kinesiska.
12. Första delen av Juni. Peking. Vara här...., plugga kinesiska.
13. Midsommar och slutet av Juni. Sverige. Vara hemma. Semestra...?
14. Juli. Sverige. Jobba hela månaden på Dalle. (Förhoppningsvis besök av Adde!)
15. Tom mitten av Augusti. Sverige. Jobba halva månaden på Dalle.
16. Andra hälften av Augusti. Peking. Lulla runt, plugga kinesiska.
17. Sept. Peking. Jobba större delen av månaden för SK, plugga kinesiska.
18. Okt. Peking. Jobba hela månaden för SK

Ja, i det stora hela. Vet inte om det skulle funka - men det är det bästa jag kommit på som kanske eventuellt skulle kunna fungera. Kanske. Eventuellt. Fast när jag la fram förslaget för Adde fick jag ett
"Nej, då flyttar jag hellre hem till Sverige"......
Så jag får väl sudda ut och börja tänka om och försöka komma på någonting annat som kanske, eventuellt skulle kunna fungera... Tjoooho!

Kommentarer
Postat av: Anonym

blaha

2008-09-30 @ 03:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0