aaouch!

Jag har en finne i mitt högra öra som gör jätte ont! Jag är där o petar hela tiden (charmigt va!?) och det riktigt isar i hela hjärnan när jag ens bara snuddar den. Har funderat på att ta kort på den för att se om den ser snuskig ut, men av rädsla för att den kanske gör det - vilket isåfall skulle leda til att jag verkligen måste klämma den vilket skulle göra ont till svimningsgränsen är jag rädd, så har jag inte gjort det.. Hmm Ibland är livet riktigt tungt.

Tillbaka senare med update

Kommentarer
Postat av: Mary

Magbaciller och finne i örat. Hur ska din dag sluta? E nog bäst du sätter dig på första bäst plan till Swedala! :) GLAD PÅSK till er med! Massa kramar

2009-04-08 @ 14:01:50
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Jonna

Vad händer?

Har finnen växt? Uppdatera mera.

2009-04-08 @ 16:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0