Det var ju det här med rubrik....

Och så lätt löser man det..

Befinner mig i Guilin för tillfället. Kom hit från Xian för någon timme sedan och har ganska precis checkat in på hotellet. Jag älskar det verkligen här nere, så underbart härligt. Skulle kunna stanna betydligt längre än två nätter... Men två nätter blir det denna gång sen bär det av till Yangshuo som är ännu härligare så det är okey. Efter det är det Peking som gäller igen, vilket iof också är okey eftersom jag får vara med Adde, Wawa och Bailan igen då! Mys.

Just ja!! Här om dagen så var jag på Andarnas väg i Peking med gruppen. De är den vägen där kejsarnas kistor eskorterades påväg till deras begravningsplatser under Mingdynastin.. Iallafall, jag gick där och njöt av solen då jag plötsligt råkade rikta mitt ansikte framåt och såg någonting som fick mig att ta till kameran... 

Finn ett fel


Ser fram emot gissningar på "felet" men jag är ganska otålig så kommer nog bara ge er en dag eller så....

Nu ska jag slänga mig i sängen, kanske mer lägga mig försiktigt om jag ska vara helt ärlig.... Jaja, hur jag än hamnar i sängen så jag iallafall definitivt läsa vidare i min bok jag nyss börjat med. Svensk Maffia av Lasse Wierup och Matti Larsson. Har börjat riktigt intressant!

Natti Natti herr Larsson som min mamma brukar säga.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Har hon tjejen på bilden inga strumpor på sig?

2009-04-30 @ 17:59:05
Postat av: Herman

Jag tyckes se att mannen längre fram i mitten hälsar på hitler?? kan detta vara sant??

2009-05-01 @ 10:18:56
Postat av: Jonna

elefanten till vänster har inga horn eller spetar eller vad det heter...

2009-05-01 @ 11:28:52
Postat av: Rebecca

Ehmm, Jonna jag tror att du isf menar betar!?!

2009-05-01 @ 11:31:32
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Andreas

Nu vet jag, tjejen på bilden har klassiskt kinesiskt inte rakat sig under armarna. Det där bäverliknande som sticker fram under höger armhåla är alltså ingen bäver utan en redig kvast med kroppshår?

2009-05-01 @ 12:15:09
Postat av: Herman

Jag hoppas för gudskull inte att Andreas har rätt...mår smått illa av tanken

2009-05-01 @ 19:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0