Jag är ett geni! <3

Absolut och helt klart! Eftersom min dator har ett engelskt tangentbord fast med svensk inställning för att jag ska kunna skriva åäö så kunde jag inte riktigt klura ut hur man gjorde de där krokodilgapen, alltså då menat dessa; < >. Men nu har jag kommit på ett sätt att komma runt det hela. Jag byter helt enkelt språk! Genialiskt! Så nu så fort jag vill göra ett < så byter jag till engelska och sen när jag är klar med det så byter jag tillbaka till svenska. Okey, de är ju lite meck med det hela med det funkar ju. Så nu kan jag skriva <3 :an! Så himla trevligt, varit avundsjuk på de där....  Fast det ser mer ut som en glasstrut nu när jag tänker efter. På vissa sidor blir det ju verkligen ett hjärta med inte här då.. Iallafall inte än. Blir det de sen när jag laddar upp detta är det möjligt att jag hjular.

Nu ni.. Eftersom jag är på ett sånt gott humör idag tänkte jag att jag kanske skulle bjuda på min första, mycket eventuellt också sista, *trumvirvel* daaaaagens!

Taaaa Daaaaaaaaaaa;

Åhh jag är så snygg, å gud så snygg jag är!

Farfars skjorta; Twist & Tango
Strumpor; okänt (antagligen snodda från mamma innan hon hunnit använda dom.)
Tofflor; Carrefours egna (9,90, vilket kap! Lite fotsvett får man visst med på köpet också!)
Armband; Kumkum
Halsband; Kristall från Swarovski
Diadem; låg kvarglömt i mitt rum på sporten efter en fest (oops)

Haha det var roligt. Hahaha, ha. haha. ha eeeihhhuh. Något som är ännu roligare, vet ni vad det är?! Nej. Det är klart.... Jo det är att googla mitt bloggnamn, då alltså Kinakulla och sen på sidan så står det "Translate this page" om man klickar på den så kommer kinakulla upp fast på engelska. Eller ja, jo.. Engelska som är direkt översatt från Svenska. Riktigt roligt! Humor. Blir lite som kinesengelska faktiskt.

Ah men hjälp! Nu skriker Andreas att det kliar i hans tänder och att han känner att ha måste bita i något, så han tror att han har fått rabies... Lär väl gå och lugna ner honom några kilo kanske.

Hej.


Kommentarer
Postat av: Mary

Herm tyckte att jag dumförklarade dig med mitt svar på ditt problem med krokodilgapen. Så jag får be om ursäkt om du oxå tyckte det! Hihihi... :p

2009-04-23 @ 13:30:33
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Jonna

Men ojojoj vad du bloggar, härligt. Snygg outfit.

2009-04-23 @ 13:44:01
URL: http://jonnaahs.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Läckerbit! Jag råkar gilla dig allra mest när du glider runt i bara skjortan på dig.

2009-04-23 @ 17:34:39
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0