tillåt mig att småle.

Skrattaattacken igår då. Okey. Försök nu att sätta er in i min situation. Jag sitter på badrumsgolvet, nynnar Michael Jacksons Will you be there för mig själv (läs sjunger som fan) och försöker att organisera upp mina smycken. Plötsligt hör jag genom hörlurarnana ett gurglande och krampaktigt hostande. Jag tar ur hörlurarna för att kunna lyssna ordentligt, nu har ljudet övergått till ett äcklat uuuuh guuhuu uuuugh och jag tänker, jaha va har han hittat i papperkorgen nu då? Bara det inte är ett äckligt djur. Nanosekunden efter att jag tänkt det kommer Andreas utspringandes från kontoret och ser ut såhär;



Jag brister då ut i ett mycket förvånat asgarv. Va har du gjort för ngt? Snälla snälla tvätta inte av dig än, jag måste få ta kort på det här lyckas jag få fram ur min nu helt enorma skrattattack.



Va han har gjort?? Andreas bukar inte alltför sällan sitta o suga/bita på pennor när han är koncentrerad och jobbar... Uppenbarligen gick det inte riktigt hans väg denna gången utan han fick allt bläck från pennan i munnen då han måste ha sugit till och den bakre korken släppt.



De var inte jätte lätt att få bort bläcket kan jag lova och här var en liten panikattack påväg att bryta ut. Jag garvade.



Efter en hel del om och men så vart han iallafall ren och förtjänade den pussen han inte fick någon minut innan. Okey, det kanske inte var så kul för er men tro mig. Jag skrattade så faktiskt på riktigt nästan kissade på mig.

Tack älskling för att du inte går till extremer för att göra mig glad.


Kommentarer
Postat av: johan

hahahahahahhaa :) shit va roligt!!

2009-08-26 @ 08:19:28
Postat av: Jonna

Haha, ja jag ska hälsa han det. Dock är jag nog någon form av superwomen som stått ut med mig själv i 24år, det får man inge cred för?:):)



2009-08-26 @ 09:38:47
URL: http://jonnaahs.blogg.se/
Postat av: Eliisa

UNDERBART !!!Jag skrattade jag med :)det förgyller min annars så regniga arbetsdag kram

2009-08-26 @ 11:01:21
Postat av: cisci

hahaha, skönt att få skratta av sig lite på morgonen.

2009-08-26 @ 11:47:06
URL: http://cisci.blogg.se/
Postat av: mamma

Skrattade så tårarna rann...Hör och ser dej framför mej när du hade din attack igår. Och till Adde: Nog var det värt det när din flickvän blev såååå glad =)

2009-08-26 @ 12:10:51
Postat av: Joanna

jag skrattar så jag gråter...

2009-08-26 @ 16:33:57
URL: http://joannaland.blogg.se/
Postat av: Mary

Hahaha, det där va ju riktigt roligt. Sjukt kul om han inte märkt det förens det torkat in lite... Hehe! Puss

2009-08-26 @ 17:25:14
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0