hade visst glömt...

....Hur jobbigt det är att jobba. Efter att inte ha jobbat sen i Oktober så har jag visst blivit lite bortskämd med att sova så mycket jag vill, när jag vill och hur jag vill. Inte några tider att passa och massa tid för aktiviteter. Nu är det andra bullar. Nu har jag en extremt begränsad sömntid, sover dåligt (jetlag) och i en alldeles för mjuk och ensam säng. Jag har med andra ord jobb. Mycket jobb. I och med att jag jobbar både reception och nattklubb här uppe så är jag lite dubbelbokad. T.ex nästa veckas schema. Mån-fred och sönd i repan minst 8h per dag. ons-lörd nattklubb minst 7h per dag.. Så ja. Andra bullar. Men de är bra, för jag har hört att det kan bli goda bullar när lönen kommer.  I övrig så har jag det väl ganska bra här. Bor själv i ett rum på lilla sporten, jobbar med bra människor och trivs faktiskt ganska bra, trots att jag fortfarande tycker att det känns konstigt. Känner dessutom på mig att jag nästa vecka kommer att bli förfrågad om att stanna längre. Minst till slutet av februari, vem vet kanske slutar med en hel säsong här =) fast det tror jag väl ändå inte. Då skulle jag sakna ihjäl mig efter någon.

Jag håller på att få mina visdomständer, alla ni som sett mig le kan ju själva räkna ut att det funkar ju inte. De är redan överfullt i min lilla mun, så det gör verkligen jätte ont och det känns som det är ngn som vill mig rikigt illa. Inte bra.

Nej, nu ska jag och Jessica släpa oss till bion för att se om vi kan få smita in på Australia har ju då läst att den ska vara bra, så håll tummarna för oss! Kanske kommer jag inte skriva en recention efter filmen om vi ser den efterson Wiklund Mini redan gjort det!

Puss

Kommentarer
Postat av: johanna...

Na, skulle du sakna mig så... sött. Men det är inte så längt, kan ju komma å hälsa på =P

2009-01-10 @ 19:22:16
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0