Imorn är det bara att ladda om...

Ja, i morgon åker de sista Folk och Försvar deltagarna hem, börjar kl 06 för att vara i tid för att checka ut dom. Måste ju få säga att Björn von Sydow kan vara världens snällaste människa! Ojoj. En riktigt vänlig själ.. Allting har gått bra här. Självklart är det och har det varit oerhört mycket att göra och allt måste vara 100% hela tiden, och jag kände mig gravt underbemmanad när jag skulle möta alla till flyget där i söndagsmorse - speciellt då inchecknings personalen motarbetade mig. Dagens ris går till dom. Men förövrigt tycker jag nog att jag går ur detta med ett bra betyg!

Kl 20,00 Onsdagen den 21/1 så smäller det! Då kommer Högfjällshotellet invaderas på nytt, och det är riktiga storkändisar som kommer hit denna gång, kungen släng dig i väggen. Hela vaktstyrkan är inkallad, extra mycket korv är inköpt, bussar är bokade och taxi står beredda. Personalen skakar och nervositeten går inte att ta miste på. Alla är laddade till 1000. Telefonerna har gått varma sen det vart officiellt att de ska komma hit. De ringe varje dag hela dagen dygnet runt. Självklart så kan denna hysteri bara innebär att det är LARZ-KRISTERZ som kommer att ta plats på scen i vinterpalatset imorgon kväll! På fullaste allvar så är det verkligen en hysteri som råder - i rena rama Beatles andan. Folk har ringt ner oss med frågor om allt! Unga som gamla, och väldigt många är otroligt uppspelta över att de nu ska få se dom på riktigt, live! De värsta som skulle kunna hända imorgon är nog att busslasterna från Älvdalen råkar ut för något längs vägen som gör att de blir försenade och att det är fullt när de kommer fram så de inte kommer in. Då kan nog vad som helst ske. Jag vet inte riktigt vad jag känner inför att jobba i entren och korven imorn. De är kan nog bara beskrivas som skräckblandad förtjusning...

Oj va jag fryser. Alldeles blå om händerna och kalkonhuden har tagit ett fast grepp runt min annars fullkomligt normala människohud. Tror att det är dags att gå här ifrån, ta vägen förbi ICA. Köpa tvättmedel och godis för att sen ta och städa lite igen innan klockan blir för mycket och krypa till kojs redan klockan nie. I mina öron låter det som ljuv musik. Aaah!

Lev väl Goda Vänner.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag undrar fortfarande vilka Larz-Krizters är...jag vet att du sa det men hur har det kunnat bli sån hysteri runt ett dansband?



Märkligt

2009-01-21 @ 12:20:01
Postat av: Andreas

såg just ett klipp på youtube och skäms från och med nu att kalla mig svensk...

2009-01-21 @ 12:25:41
Postat av: Jonna

HOHÒ?? Någon där?

2009-02-12 @ 10:17:38
Postat av: Joanna

heeeelt galet... det är ju knappt man hinner läsa alla dina fyndiga inlägg.

2009-02-15 @ 11:56:28
URL: http://comeawaywithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0