förbättring

Mår bra idag. Så mycket bättre iallafall. Tack Andreas för att du stannade uppe och tog hand om mig igår. Och tack Johanna för att du finns. De är hemskt att inte känna när det ska kännas som mest, men nu är jag på rätt väg. Hoppas magen börjar växa nu snart bara så jag får slippa känna mig skengravid! Tycker att man borde börja se ett litet put, trots allt entrat fjärde månaden nu. Snart. Mitt levnadsord nu. Snart.





Update: Och tack Jonna med karl för tips och råd gällande min broskknöl i trampdynan....

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tacka inte mig då som hjälpte dig att prata ut om knölen i foten.. Nej gör inte det.

2009-07-27 @ 09:59:41
Postat av: Jonna

Hihi, det var så liiite så..:)

2009-07-27 @ 12:06:30
Postat av: tess

jag vill också se put! och skönt att allt känns bättre nu.. vi ses ju på lördag, det ska bli skoj! kraaaaaam på dig!

2009-07-27 @ 18:19:43
URL: http://trescz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltid!!

2009-07-30 @ 18:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0