Honey Grey

Tänkte jag skulle promota ett märke igen. Förra gången var det Candy&Caviar, som bara fortsätter att växa, och denna gången är det Honey Grey. Honey Grey är ett svenskt märke som säljer 100% Cashmere produkter till hög kvalite och rimliga priser. Priserna kanske kan tyckas höga men jämfört med andra 100% Cashmere produkter ligger dem på ca 40% lägre pris. Inte illa. Anledningen till att jag vill promota Honey Grey är för att Andreas har varit med och hjälpt till att starta upp deras företag och varit deras konsult och på den vägen har jag lärt känna en av ägarna, Viktoria som är en sjukt skön person! Så that's why! Ta en kik på deras hemsida, kan ju finnas något ni gillar och som kan värma er lite i vår härliga svenska sommar!


Honey Greys Cashmere polo

Kommentarer
Postat av: johanna

Hemskt ledsen, tårarna flödar. Knaprar på ansökningsbrev också, i huvudet i alla fall!

2009-07-10 @ 14:44:42
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: Andreas

hoppas du har en bra dag på jobbet min fina!



Jag har tråkigt och ingen att leka med...



Puss

2009-07-11 @ 13:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0