uuuuh!

Jag är långt ifrån bästa vän med tidiga mornar.... Börjar kl 8 men har varit här runt 6 ändå, känner att det där körkortet lockar mer och mer... Jag är döende idag.

Igår var de bubbel på Dalle med Joanna, Linnéa och Lovisa och sen klarade vi av Harry Potter och fenixordern så nu är vi fit for Harry Potter och Halvblodsprinsen. Ska ses på bio ikväll med okänt antar människor. I övrigt rullar livet på. I'm jobbing mest o annars vandrar jag runt i ett råttbo. Måste städa.

Nej, seriöst. Döende. Måste upp och sno frukost nu även fast den inte börjat. Och kaffe, fast jag slutat med det och har en svedd tunga ifrån chokladen igår.

Måste.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Stackars trött gumman, jag är me rätt fett trött. klockan är 5.25 och jag håller på och packar. KLäder som inte torkat ännu...Medium lust att åka till Shishi idag. Men du har rätt bäby, bättre att åka nu och det blir bra. Puss

2009-07-20 @ 23:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0