Äntligen!

Andreas har landat i Sverige. Välkommen hem babe! Ikväll får jag inte krama om honom men imorgon då jäklarns blir de pusskalas. Adde stannar i Stockholm inatt hos hans sjukt sköna kompis Peter men jag håller mig hemma så de får ljuga ifred men imorgom så åker jag till Örebro för att träffa the Andrén family. Mys. Mamma skjutsar mig fram och tillbaka och stannar hos kusin Sandra över natten. De ska ha Thé och mord kväll med nybakta scones, sweeeeet! På Torsdag åker jag mamma och Sandra tillbaka till Leksand och på Fredag kommer las grabbas efter för att fira midsommar i sommarsoliga Leksand. Snart är vi där och jag längtar! Ska bli så kul att träffa alla  - speciellt  Jonna eftersom vi missade varandra i vintras.

Remember those Walls I've built? Well boy, they're tumbelin' down and they didn't even put up a fight. They didn't even make up a sound. I've found a way to let you in but I never really had a doubt - standing in the light of your halo. I've got my angel now. It's like I've been awakened. Every rule I had you breakin' - it's the risk that I'm taking. I ain't never gonna shut you out. Everywhere I'm looking now I'm surrounded by your embrace.
Baby I can see your halo - pray it won't fade away.....


....Halo. Ni har säkert hört den tidigare men det var första gången som jag gjorde det idag och jag fullkomligt älskar den! Hade det varit jag och inte Beyonce som sjöng den hade jag lätt dedicerat den till dig Andreas! Hehe

Peace love and understand y'all

Kommentarer
Postat av: tess

ääääälskar den låten jag med! tack för grattiset om jag inte sagt det tidigare? inte lätt att komma ihåg vettu. hur mångas födelsedagar kommer jag ihåg liksom? jesus kanske eftersom han fyller på julafton. härligt att adde är hemma nu också! vad blir det för dig på midsommar? hoppas att vi ses?!

2009-06-17 @ 08:27:41
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0