Pjuh! It's over...

Igår gifte sig Alan och Hannah Wong - bröllopet är alltså över och det vart LYCKAT! Alla var verkligen super nöjda. Personligen tyckte jag väl att ceremonin var väääääldigt kort och okänslosam men det var Kemins fel inte vårt -  de hade inte vi med att göra. Allt utöver det vart super bra! Massa medier var där bl.a Cosmo Bride vilket kändes lite stort. När jag har lagt beslag på lite bilder så ska ni får se.

Idag fyller världens bästa pojkvän 27, vilket vi faktiskt inte firat alls än pga utslagenhet av oss båda efter typ en månads tokstress över div. saker. Ikväll blir det andra bullar eller iallafall kakor - då blir det lite kalasande. Även ett stort grattis till Isak som fyller 21 idag. Även han börjar bli gammal sakta men säkert. Hoppas att du får en bra dag bäste bror. Sen ska jag även passa på att önska grattis i efterskott till Dolly som fyllde 24 igår. Sorry gumman jag var inte hemma på hela dagen därav den sena födelsedagshälsningen.

Hoppas att ni haft en bra helg!

Update:
Självklart så Fyller Dollsan år IMORGON och inte i förrgår - vet inte vad som försegår i min hjärna med ngt vajsing är det. Vill bara meddela att jag insåg detta innan jag läste Majas kommentar. Gick på bloggen för att rätta till detta. Igen - Sara!!! Jag hoppas att du vet att jag vet när du fyller!! GRATTIS I FÖRSKOTT, hoppas att du får en helt underbar dag imorgon!!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Vår söta Sara fyller väl ändå imorrn?! Eller??

2009-06-07 @ 16:17:52
Postat av: Sara

Jag VET att du vet när jag fyller år. Din brors kalas och mina kalas brukade ju alltid krocka när vi var små =)



Saknar dig..när kommer du hem hit igen???

2009-06-08 @ 13:01:39
URL: http://dalkullansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0